Colliekompisarna

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Marru - 2 november 2012 23:12

Haha, börjar verkligen få idétorka på rubriker. Ibland när jag skriver en rubrik så kommer det ju upp förslag på vad jag skrivit förut, och ofta kommer samma upp. Men vad gör man. Var till mamma idag och vi var till affären. Såg att hon hade fått sig en liten blåtira när hon ramlade i måndags. Men det blev inte av fallet, utan när hon låg där på backen och försökte hasa sig upp. Men annars så klarade hon sig bra, förutom några blåmärken. Vad jag hatar den där förbaskade backen. Men nu bör det alla fall gå och komma ner med bilen eftersom maken hade sagt till om extra dubb på dom nya däcken. De sitter som ett glitterband runt hela hjulen   . Bromsa i den där backen var inget och tänka på. Det var bara och titta om det kommer nån innan man satt sig i bilen, och sen full fart nerför backen och hoppas att ingen är på väg åt nåt håll  under tiden man är på väg ner. Försöker man trampa med fotbromsen så sätter sig bilen på tvären på en gång. Men det är den dagen den sorgen.

 

Vi var en sväng till kyrkogården, och tände ljus. Synd att det var så ljust när vi var där så man såg inte alla ljusen så säkert redan finns där. Imorgon är det säkert mycket mer. Har ju inte hunnit så mycket med hundarna idag. Sen var det ju bara hem och laga mat, och börja städa. Sen vart det mörkt. Nu på kvällen har jag tittat på X-Factor och lekt med psp. Denna är en av kvällens skapelser. Om nån känner för att prova så finns tuten här. Den har varit ett tema på Målarboden som jag är med i. Men den som har gjort tuten vill att man lägger in en länk till henne om man publicerar bilden nånstans. Gjorde ju alla andra som också var teman den veckan, och nu tror jag vet hur årets julkort kommer att se ut, på ett ungefär   .

 

    

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards