Colliekompisarna

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Marru - 5 november 2012 23:24

Idag har man inte gjort många knop här. Har inte ens lagat mat en gång. Nån gång så måste ju alla dom där lådorna man stoppar i frysen ätas upp också, och idag vart en sån dag. Men det finns lådor kvar till fler dagar, så dom tog inte slut idag. Promenerat med hundarna, flätat flätor, lekt med psp. Fast nu vart det slut med lekandet när jag inte får ett filter och fungera. Eller den kanske är där, men jag hittar den bara inte.

 

Här är flätorna jag flätat i veckan. Men nu är det snart slut med det. Har bara filt kvar till en till fläta. Clara har en sån som är hennes favorit, och slänger med den och har sig.

 

 

 

Har inte så mycket att skriva om. Känner att jag har lite ont i halsen, hoppas att det inte blir nåt elände av det. Får väl visa lite av det jag gjort under dom sista dagarna. Alla är teman från dom sista veckorna i Målarboden.

 

       

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards