Colliekompisarna

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Marru - 13 november 2012 23:26

Idag var det livat i luckan   . Vi hade rallylydnadsträning och det kom många som skall tävla på våran inofficiella tävling på lördag. Vi behöver ju lite ekipage, så det kommer vara några som inte tävlat rally förut. Fast går det bra så kanske de får blodad tand.

 

Vi provade också ifall Lizzie vill gå med en klubbkompis, samtidigt som jag står vid sidan av banan. Nu stod jag dessutom och höll i klubbkompisens hund, samtidigt som hon gick med Lizzie. Det gick bra, så då får hon ta Lizzie på söndag. Skall verkligen bli intressant och se hur det går. Enda nackdelen är väl att jag gör det extremt svårt för mig kanske. Om hon får för sig på tävlingen och inte alls vill gå, då kommer jag få jobba extra hårt med att hålla reda på alla avdrag. Visst vände hon sig om och ville komma till mig ibland. Men Sussie jobbade på bra, och fick henne tillbaka till sig. Det var faktiskt riktigt roligt och titta på vid sidan. Se hur svansen gick på henne. Hon var riktigt söt där hon gick   , Lizzie alltså   . Clara får stanna hemma på söndagen. Vet inte om det går att få henne att gå med nån annan. Det skulle väl vara Sussie där också då, fast hon kan ju inte gå med alla hundar. Hon har ju redan 3 egna hon skall gå med.

 

Imorgon är det då dags och åka till Falun igen med mamma. Vi skall till ögonmottagningen, och eventuellt efter det hälsa på en vännina hon har i Svärdsjö. Hon träffade henne för många år sen på reumatologen när dom båda låg inne för behandling. Sen dess har dom hållt kontakten.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards