Colliekompisarna

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Marru - 2 december 2013 23:27

Nu har man äntligen tid att göra det som behöver göras här hemma. Det har ju fått ligga i ide det senaste halvåret. För då har jag inte hunnit med annat än sova, jobba, laga mat och gå med hundarna. Jag har med andra ord det sista halvåret levt helt emot mitt motto. Som är "jobba för att leva, inte leva för att jobba" . Men nu tycker jag att jag har just levt för att jobba. 

 

Så nu har vi bestämt att vi måste få ordning i detta hus. Vi tar ett rum om dagen. Vi började nere i gillestugan. Nu ser det riktigt hemtrevlig ut där. Lizzie har lagt beslag på soffan där nere. Jag har också bestämt mig för att mina dragspelstomtar får hålla till där. Jag köpte ju 5 st tomtar igår, alltså dragspelstomtar. 

 

Sen på eftermiddagen så var jag till frissan och klippte mig. Efter det så fortsatte jag med klädkammaren. Där fanns det hur mycket grejer som helst som jag kastade. Bla gamla kläder. Imorgon så forstätter vi med hallen. Sen på kvällen så skall Jeri, Lizzie och jag åka till Norberg och träna.

 

Men nu blev jag så trött att jag knappt orkar hålla upp mina ögon. Så det är väl lika bra oh gå och lägga sig.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards