Colliekompisarna

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Marru - 8 december 2013 23:56

Idag har det varit lugnt. Har varit till Ludvika och hälsat på en kompis, och jag hade Jeri  med mig. Tänkte passa på och göra lite miljöträning med han. Han har ju aldrig varit i ett höghus, eller i en hiss förut. Han var lite tveksam till att gå in, men det gick ganska bra trots allt. Hissen var det inte heller några större problem med. Visst låg han platt på golvet. Men det var inte så att han vägrade gå in i hissen när vi skulle åka ner igen. Efter att vi suttit hos henne en stund, så åkte vi till stan för att gå en promenad i centrum. Det var ganska tomt där. Nån människa var det väl som var ute och gick, och nån hund såg vi också. Men Jeri var jätteduktig. 

 

När jag kom hem så gjorde jag en pepparkaksdeg. Så imorgon skall jag göra pepparkakor. I normala fall så hade jag haft dom klara redan för länge sen. Menmen, bättre sent än aldrig. 

 

Imorgon skall jag till AF och träffa min handläggare. Är ju inget jag ser fram emot. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards