Colliekompisarna

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Marru - 3 september 2009 22:10

Mitt diplom från Steppings Stones kom i helgen. Men det var så mycket grejer med i mailet så man vet inte vilket man skall välja för lägga in på hemsidan sen när man har tid och ork. Men här är alla fall diplomet.




Av Marru - 3 september 2009 21:59

Idag har verkligen varit en seg dag, har inte haft lust att göra nåt alls. Har legat i sängen och gosat med hundarna. Masade väl mig ut en sväng på kvällen för att träna lite med Lizzie, och leka lite med Micki. Körde lite slalom med Lizzie mellan mina ben, får väl lära henne lite småtrick också ibland, men nej, freestyle är jag inte intresserad av så det blir det inte.


Har suttit och tittar på tutar, men har ingen lust till grafik heller. Tycker allt bara verkar jobbigt vad man än tittar på. Hoppas det blir bättre till imorgon. Kanske skall göra nåt gott imorgon, det är ju alla fall en lite speciell dag imorgon.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards