Colliekompisarna

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Marru - 5 september 2009 22:50

Så har jag gjort en hösthälsning till mina nätvänner, ni får ta den om ni vill. Den är helt gjord efter eget huvud, så ser den ut därefter också. Men har man ingen inspiration så blir det som det blir.


Av Marru - 5 september 2009 18:18

Resultatet till förra omröstningen försvann eftersom jag tänkte bara plocka bort den så att den inte syntes på sidan, så försvann alltihopa istället.  Men jag kom alla fall fram till att collie är inte mer badkrukor än andra raser, och att det finns collie som mer än gärna tar sig ett dopp. Men just den sorten har inte hittat hem till oss, här blöter man tassarna som mest när man dricker vatten.


Jag tänkte göra en nu omröstning om kloklippning. Hur ofta klipper ni klorna på era hundar. Har ju hört att man skall helst klippa en gång i veckan för att pulpan inte skall växa utan att den skall dra sig tillbaka, så här klipps det ungefär en gång i veckan.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards