Colliekompisarna

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Marru - 7 maj 2009 17:54

Ja, då börjar gårdagens soppa klarna upp lite. Idag när jag var ute och körde så ringer min mobil. Då ringde dom från Smedjebackens vårdcentral och talade om att mitt EKG var bra. Ja, det var ju bra och veta. Jag skulle få en ny tid för 24-timmars blodtryck. Jo, det är väl bra sa jag, det var ju den jag skulle ha från början. Men hon tyckte det var bra och göra EKG också ifall man har högt blodtryck. Ja, kanske det är, inte vet jag.  Ja, jag skulle alla fall få göra mitt blodtrycksmätningen inom en månad, var visst på förtur.


Sen den andra soppan, maken ringde ju till arbetsförmdelingen igår, men han fick inte tag på min handläggare. Så han lämnade sitt telefonnr och han skulle ringa upp idag. Det hade han tydligen gjort och bett hemskt mycket om ursäkt. Det är väl inte mig han skulle be om ursäkt av, utan personen vars papper han skickade till mig med mina papper. Men han skulle ringa till henne också.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards