Colliekompisarna

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Marru - 23 maj 2009 21:56

Usch, vad jag har sovit dåligt inatt. Gick och la mig en stund efter midnatt, men låg bara och tittade på klockan. Sen vaknade jag halv sex, maken skulle upp klockan sex för han skulle till Österbybruk och ställa ut en hund (inte våra). Men på nåt vis så lyckades jag alla fall somna innan han åkte fast han höll på och dona och greja. Men när han började föna håret på morgonen, då kan jag säga att han inte var värd ett ruttet lingon, hade ju precis slumrat till *S*.


Annars så har jag bara tvättat tvätt idag, och varit hemma med våra vovvar. Nu ikväll hade jag i lite färg i håret. Mitt hår har blivit så konstigt. Det är mörkt i roten, förutom dom gråa då, och den blir mycket ljusare ner till toppen. Så nu hade jag i mörkbrun färg så att jag fick dit min ordinarie över hela håret. Fördelen med den är ju att man inte behöver färga roten när den växt ut, eftersom den redan är mörkbrun, det är ju längre ner mot toppen den börjar att blekna.


Imorgon skall vi åka till Österbybruk. Vi har inga förväntningar, det går som det går.

Av Marru - 23 maj 2009 12:09

Har precis laddat upp bildern från förra EFIT-dagen. Det blev inga märkvärdiga bilder, hade ingen inspiration men jag gjorde alla fall ett försök.


Dom finns alla fall här.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards