Colliekompisarna

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Marru - 13 oktober 2012 19:21

Idag hade vi en tävling på klubben. Den här gången hade vi fått ihop så mycket funktionärer att vi fick också tävla. Vi hade 3 lopp, 2 agility och 1 hopp. Det första agilityloppet var väl det enda som gick bra egentligen. Eller det var den enda som vi inte diskade oss i.  Lizzie hade så mycket fart idag att hon tom hoppade över ett kontaktfält. Men jag tror inte att det är värt att jag börjar bråka med henne om dom, för då kommer hon säkert att tappa fart igen. Så jag tror jag bara struntar i det, gör ingen stor väsen av det. Men kanske följa med henne vid nerfarterna bättre. Hon kom på 9:e plats med 5 hinderfel och tiden 55.69

 

Resten av loppen diskade vi oss. Det var slalomet som vanligt som ställde till det för oss. Fast jag är väldigt nöjd med sista loppet. Vi klarade banan väldigt bra för övrigt, fast vi diskade oss. Klurigheterna på banan tyckte jag att vi löste väldigt bra.

 

Imorgon blir det och vara funktionär hela dagen. Det är klass 1, och Clara har tränat alldeles för lite för det. Men snart börjar vintercupen, och då skall Clara också få vara med i springa. Kanske hon rentav får nåt poäng i vinter också.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards