Colliekompisarna

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Marru - 25 oktober 2012 22:34

Imorgon är det fredag igen, och samma gamla rutiner som förut. Nästan alla fall. Skall in en sväng till Smebacken på förmiddagen och skjutsa mamma till affären. Sen är det bara hem och laga mat och börja städa   . Ja,  först skall jag ju gå en vända med systrarna.

 

Idag planterade vi ljung i krukorna på utsidan, eller maken gjorde det   . Han var så energisk idag att han tom glömde bort att han hade tänkt åka och träna egentligen. Såg ju i Lidls reklamblad att dom hade ljung, 2st/15 kr. Så jag sa åt maken att han skulle åka och hämta. Visserligen är dom inte så stora och fina som Icas, men dom kostar ju nästan 30 kr st. Och vi skulle ha ganska många. Så nu har vi fint både på framsidan och baksidan. Ja, vi har ju inga blomlådor på baksidan, än. Maken har inte velat ha några för han ville ha en altan först. Han ville ju inte ens ha nån julbelysning där förrän han fått en altan.

 

När maken höll på med ljungen så började det blåsa nåt så hemskt och hagla. Som senare byttes mot snö   . Hu hemska tanke. Ingen snö än, inte på länge än. Det är ganska kallt ute nu, ligger kring nollan. Jag laddade på mig 3 jackor när jag gick ut med hundarna på kvällen, och jag frös alla fall. Men det är så i början innan kroppen hinner vänja sig vid det kalla vädret, det blir bättre sen. Framemot mars eller så   . Nu skall jag sätta mig och leka med mitt psp.

 

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards