Colliekompisarna

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Marru - 6 oktober 2012 22:03

Imorse när jag vaknade så var det nästan vid nollan. När maken skulle skjutsa mig till Fagersta så var det is på rutorna. Imorgon så måste jag nog ta mig an blommorna ute. Det känns lite motigt och klippa ner dahliorna, det är så fina blommor på dom fortfarande. Får kanske ta in dom finaste och ställa dom i en vas. Änglatrumpeten får väl åka ner till källaren. Men jag tar några toppskott från den för säkerhets skulle. Dom andra två får jag väl ta in tills vidare. Jag får försöka sälja dom nu när jag råkade få 3 stycken som har vita blommor. Det vill jag inte ha.

 

Har idag varit till Tierp och dömt på en inofficiell tävling där. Vi hade tur med vädret, det var soligt och fint hela dagen. Början av dagen var det ganska varmt, men när andra halvan av startfältet gick banvandringen så började det blåsa ganska kallt. Så jag var in och hämtade en jacka till. Tack och lov så tog jag med mig en extra jacka, och regnjacka. Det var en kanonfin klubb dom hade där, med stora fina gräsytor. Dit kan jag tänka mig att åka på en agilitytävling nån gång. Det var ju inte så långt bort som jag hade trott. Eftersom vi samåker alltid så blir det ju inte så dyrt.

 

Få se om det blir en lugn dag imorgon. Kommer inte ihåg vad maken sa, men vi hade visst mycket att göra i veckan.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards