Colliekompisarna

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Marru - 27 oktober 2012 22:17

Idag har det återigen varit en solig dag. Det har varit några ganska skapliga dagar denna vecka. Eftersom jag var ensam hemma på förmiddagen så funderade jag lite hur jag skulle göra. Skall jag gå 2 vändor med hundarna på hälsospåret. Eller skall jag ta med mig alla 4 ut till Hagudden och ta med mig kameran och knäppa lite kort. Hagudden fick det bli.

 

                         

Vattennivån är verkligen hög nu. På den första bilden ser man i mitten en springa i klippan som ligger under vattnet. På andra sidan om den brukar jag ibland stå och titta över vattnet. En promenad på bryggan är inte att tänka på.

 

     

Hamnen börjar bli tom på båtar.

 

Den här lilla korren tror jag ville busa lite med hundarna. Den sprang över vägen till busken. Där satt den en stund. Sen kom den över muren och sprang en repa framför hundarna, och över muren igen och in i busken. Ni kan gissa att fyra collie vart tokiga då   .

   

 

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards