Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Äntligen helg!

Av Marru - 30 oktober 2009 22:47

Äntligen är det helg igen. Skall bli skönt att få sova ut. Fast kan ju inte sova hur länge som helst imorgon. Först ut med hundarna, sen in till Smedjebacken för att skjutsa mamma till kyrkogården. Får väl sitta där ett tag, men sen måste jag fort hem för att det är tvättstuga.

 

Vad mycket det blir som måste göras under den lilla korta helgen bara för att man måste vara på jobb över 12 timmar per dag.

 

Sitter just nu och tittar på Idol och ser vem som åker ut, jag tror att det blir Erika. Jepp, hade rätt, där åkte hon. Det var många som var bra idag, men hon var inte en av dom idag. Kommer ihåg för många år sen när dom visade första Idol i Finland, det var året innan det gick första gången här. Det var Hanna Pakarinen som vann den, hon representerade Finland i Melodifestivalen för nåt år sen. Man såg på henne när hon kom gående in till uttagningen till Idol att här kommer en vinnare, en helt vanlig truckförare. Nu vet jag inte hur jag får in en film från You Tube, har inte provat det efter ändringarna. Måste nog undersöka det hela lite.

 

 

 
 
Grafik Bettan

Grafik Bettan

31 oktober 2009 00:24

Hej min gulliga vän!

Kikar in innan natta dax, för att önska er alla en fin helg.
Kramis Bettan

http://dream-on.bloggplatsen.se

 
Bettan/Lövstugan

Bettan/Lövstugan

31 oktober 2009 03:48

Vi får väl se om vi får några Godis eller Bus besök i helgen... hihi Jo, vi ska till minneslunden och tända ljus för våra föräldrar. Åh, vad det är tjusigt med alla ljus och lyktor på kyrkogården och minneslunden.

Tack för ditt besök i min blogg!
Nu önskar jag en superfin Helg!
Stor Helgkram Bettan

http://bettan.lojdstrom.se

 
Ingen bild

Sussie & Jyckarna tre..

31 oktober 2009 13:50

Jaha, då vet man vad man har att vänta till nästa års Idol, en helt vanlig busschaufför som tränar hund!!!!!
Ha en fin alla helgona helg!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards