Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Agilityträning!

Av Marru - 31 oktober 2012 23:11

Tycker dagarna är ganska tråkiga nu. Allt går i sin vanliga lunk, ut med hundarna, laga mat.  Åkte på agilityträning med bara Lizzie idag. Vi gjorde lite kluriga kombinationer igår som skulle provas idag då   . En av kombinationerna hade jag redan bestämt hur jag skulle köra inatt när jag gick och la mig. Visst hade det gått och göra på annat vis, men jag ville prova på en Jaakkovändning. Den gick ju bra. Den andra kombinationen vi ställde upp igår var lite knepigare. Det var en svår slalomingång på den. Men när man väl kom på vart man skulle placera sig själv så gick det bra.

 

Skall verkligen bli kul och komma ut och tävla igen. Man är ju inte precis bortskämd med tävlingar på vintern. Imorgon får jag vinterdäck till bilen också, så då behöver man inte vara orolig för väglaget heller. Fast jag brukar ju inte oroa mig så mycket över den annars heller.

 

Nu har jag ända sen söndagen försökt komma åt och lägga in resultaten från våran rallylydnadstävling. Men det vill sig inte. Allt annat går att göra, går tom att skriva in resultaten, men när man vill spara den då kommer det bara upp ett felmeddelande.

 

Nä, nu orkar jag verkligen inte försöka hitta på nåt mer att skriva om. Nu skall jag antingen leka med psp, sticka lite eller fläta en fleecefläta. Fick en hel kasse med remsor med mig hem. Vi har slut med flätor till priser på klubben.

 
 
Gunilla

Gunilla

1 november 2012 22:05

:) OM man ska försöka hitta på ngt att skriva om, då kan det nog vara lite svårt att skriva om ngt vettigt :)
Tycker det är svårt att veta ibland vad man ska skriva om på sin blogg, därför jag väntar med att blogga, NÄR jag har ngt att skriva om. När jag läser kattbloggar, dom skriver varje dag. Klart, dom skriver ju som att det är katterna som *pratar/Jamar* om vad dom har hittat på under dagen.
Lite fantasi måste dom ju ha.

Kram
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards