Colliekompisarna

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Marru - 10 december 2012 23:32

Äntligen hemma. Det tog bara ca 2 timmar och 20 minuter och åka från hamnen till Smebacken. Då kollade jag klockan vid dom första trafikljusen vid terminalen. Det tog ju lite tid att komma fram dit och att sen komma därifrån. Men när vi väl passerat dom ljusen då gick det undan vill jag lova. När vi passerade Virsbo då sa jag mamma att det var ju skönt att vi inte bodde där mer. Det hade känts surt att åka förbi där, 6 mil till Smebacken och tillbaka igen. Nu är det lite drygt en mil och åka, och sen tillbaka.

 

Jag får väl skriva mer imorgon. Nu börjar det kännas som jag skulle kunna somna snart, kanske. Kan ju säga att sömnen har det varit lite si och så med. I onsdags så vaknade jag ju kl 9 på morgonen. Sen sov jag ju inget på hela dagen och efter midnatt så åkte jag hem till mamma. Sen sov jag ett par timmar på båten på morgonen. När vi kom till faster så var klockan ganska mycket plus att jag hade svårt att somna. På morgonen började dom slamra och koka gröt. Jag flög upp med fart och tänkte vem är det som väsnas mitt i natten för det var så mörkt. Men då var klockan redan åtta där. På fredag kväll kom vi väl i säng i hyfsad tid, och upp igen kl 8 på morgonen. Men sen på lördag var ju konserten, så jag var inte hos faster förrän halv två på natten. Och återigen hade jag problem med att somna. Vaknade strax efter åtta. Sen igår kväll gick vi och la oss halv elva, men vad spelar det för roll för jag sov som en kratta igen. Och vi gick upp halv sex. Men vi hade bara en timmes körtid till hamnen.

 

Inte år jag sova ut imorgon bitti heller för jag skall till arbetsförmedlingen, sen skall jag skjutsa mamma på provtagning.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards