Colliekompisarna

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Marru - 25 december 2012 21:10

Idag är det 5 år sen jag skrev mitt första blogginlägg   . Vete sjutton vad det var för ryck. Har också varit bloggplatsen trogen hela tiden, fast från början hette dom ju bloggagratis. När jag började så fick man lägga in dom 100 första bilderna gratis. Sen fick man betala för nästa 100 bilder. Men nu kan man ladda upp hur mycket bilder som helst Kommer ihåg att jag nån gång gjorde ett bildspel av bilder jag tagit. För då räknades dom ju som en bild   , fast det var flera. 

 

Mycket har ju hunnit hända under dom här 5 åren. Lizzie var ju bara ett halvår gammal när jag började. Clara hade inte flyttat till oss än. Hade en period när jag hade över 2000 besökare i månaden. Det var lätt fixat. Behövde bara skriva Svenska Collieklubben i rubriken eller i texten, då rasslade det till   . Collieklubben skulle man kunna skriva mycket om idag också, men jag låter bli det.

 

Nu är det nog bäst att inte skriva om allt som irriterar en. Tex varför vissa klubbar får göra hur dom vill, och andra klubbar får vid minsta lilla misstag tillsägelser. Många bekantskaper har man också gjort under åren, och vissa hade man helst velat slippa. Fast dom lägger man ju bakom sig ganska snart.

 

Arbetsfronten har också ändrats en del under åren, från fast anställd på Wirsbo stålrör, till timanställd busschaufför. Nästa år är det nya utmaningar som gäller på den fronten. Vi får väl se hur det blir med det. 

 

Jag har under julhelgen roat mig med lite psp.

 

     

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards