Colliekompisarna

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Marru - 12 december 2012 23:48

Nu börjar det kännas att allt är som vanligt igen efter resan. Har tom sovit ordentligt på natten, äntligen. Det är bara tvättkorgen som behöver få sig en tömning. Det går lite sakta för får ju inte plats med hur mycket som helst på tork, och jag vägrar och ha en massa kläder på tork runt hela lägenheten. Har ju en torkställning i badrummet och det får räcka.

 

Idag tog tinade jag ett paket med smördeg och gjorde julstjärnor. Både med plommonsylt, och med äpple och kanel. Dom med äpple och kanel gjorde jag efter en ny mall. Försökte ta bild på dom, men dom såg så konstiga ut så jag år väl göra ett nytt försök senare. Sen efter det så gjorde jag en deg till ljusa pepparkakor. Så imorgon blir det dags för dom. 

 

Sen på kvällen så blev det agilityträning. Vi var inte många och tränade ikväll, bara 4. Jag tog med mig Lizzie bara. Det började bli så kallt ute, så jag ville inte ha nån som låg i en kall bil och vänta på sin tur. Så ikväll fick vi väldigt bra träning. Dom hade ju haft grundträning förra veckan, så jag sa att vi kan väl köra det den här veckan också. Så det blev ett staket. Sen blev det lite slalom med bakombyten när hunden är i slalomet, och blindbyten efter slalomet. Eller framförbyte. Sen tränade vi drag på hopphinder. Sen blev det lite skick in i en böjd tunnel bakifrån. Sen sprang man själv bakom tunneln. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards